Dračí Doupě 1.6 Deusn

1516_malovani podle cisel dobro a zlo

Dračákové jeskyně – Noční můra rodu Drazzwik                                                                                                                                                                            Vytvořeno a sepsáno Jaroslavem Nogou, Deusnem

Celkový projekt těchto jeskyní je postaven na pravidlech 1.6, systému Dračího Doupěte.                                                                                                                            Já sám figuruji v tomto dokumentu jako stvořitel. dobrodružství a jeskyně. Dovoluji si Vám v tomto dokumentu odprezentovat svoje dvě jeskyně ze systému Dračího Doupěte.

Následují prosté anotace.

  1. Oheň a popel – Bojové, přímé a akční dobrodružství probíhající v jedné z největších pevností pod vládou rodu Drazzwiků, pánů draků, kteří brání svou říší před invazí nemrtvých.

Anotace : „Praskající dříví pělo píseň táborového ohně, jenž zahříval Vaše těla i Vaše duše. Skrze kouř jste mohli vidět obrazy dávné minulosti nebo hořké, nelítostné vize, jenž Vás měli připravit na největší dobrodružství Vašeho života. Dávní pánové draků, nositelé plášťů šupin, dávný rod Drazzwik volá o pomoc. Nemilosrdná invaze, která je vedena největšími nepřáteli pánů draků, nelítostnými sedmi stíny z Naschwaru, je přímo před jednou z pradávných pevností Skálosrázu. Zatímco chrabří muži a ženy pod rudými praporci brání pevnost a bojují venku v polích, prolévající krev svých nepřátel, byli jste vy vyvoleni k tomu, abyste splnili mnohem obtížnější úkol.“ 

„Měsíční štít, dar bohyně Wzyrrei, paní noci a ochránkyně dávných pravd je v ohrožení, zatímco armády pánů draků drží své pozice a zoufale se brání proti neústupným přívalům svých nepřátel, je na Vás abyste se za pomoci tajemného tunelu dostali do nitra pevnosti a zastavili zvrhlý rituál, který se odehrává v jedné z pěti věží, jenž jsou stavebním kamenem tohoto mocného kouzla. Bez ochrany měsíčního štítu, budou obránci přemoženi a jakákoliv naděje na obranu města ztracena, utopena v krvi a ohni, který přináší útočníci. Jste hrdinové ve službách rodu Drazzwiku, jedna z mnoha skupin jenž vyslyšela zoufalé volání rodu Drazzwiku.

Nyní povstaňte ! Je čas nato stát se legendou !“

52259265_1620465024765239_8589183720047509504_n

               

  1. Hororové, detektivní, bojové dobrodružství – rod Drazzwik vyšle skupinu dobrodruhů do míst starého údolí, kde sídlí mistr Uzbalwin „Modrý“ a jeho akolyti. Jeden z mála mágů ve službách pánů draků, který je k hlavě rodu vázán dávným poutem služby a přátelství. Ovšem mocný kouzelník již týdny mlčí a invaze vůči zemím pánů draků je v plném proudu.

Anotace : „Studený vzduch z hor „Uzghum-Khar“, dávných pevností trpaslíků, přináší zápach popela a hořících pevností. Musíte pospíchat dobrodruzi. Pouze dávná tajemství lorda Uzbalwina Modrého, jednoho z nejbystřejších mágů této éry, mohou rod Drazzwik zachránit před katastrofou, kterou představuje sedm stínů z Naschwaru. Dávné, zapomenuté údolí mezi skalisky černého kamene ukrýván odpovědi na naše otázky. Mocný Uzbalwin prováděl v tomto údolí pokusy a projekty, které měly být jednou z nejsilnějších zbraní v arzenálu rodu Drazzwik. Ovšem z nějakého důvodu nedostali mocní páni draků od svého věrného přítele žádné zprávy a strach o jeho bezpečí je na vědomí všech členů šlechtické rodiny. Ovšem válka svazuje pány draků k jejich půdě a zemi, proto potřebují naše…Vaše schopnosti, k tomu abyste dokázali najít odpovědi, které tak zoufale potřebují.“

„Kdo ví, jaká moc mohla umlčet slova takové osobnosti jako je Uzbalwin. Musíte spěchat odvážní dobrodruzi. Jeden ze služebníků rodu Drazzwik Vám ukáže cestu skrze divočinu a přivede Vás k průsmyku, jenž Vás dovede k akademii v níž mocný sídlil. Hodně štěstí na Vaší cestě. Budete ho potřebovat“

52328295_2162911650689436_6437681344163086336_n